tisdag 22 juli 2014

Här blir inga barn gjorda

Jag gick över med 8 dagar sist, varenda gång har det känts annorlunda. Den här gången svullnade magen upp rejält men jag kände inget annat mer än frustration över att inte ha kontroll över min egna kropp.

Nu funderar jag på om och när jag har ägglossning för just den biten känner jag inte av längre sedan spiralen togs ut, märkligt eftersom att det alltid kändes i magen när det var dags. Jag har än så länge inte fått allt för ont och jag blöder inte lika mycket som innan jag blev gravid, det är ett plus för mig.
Så nu börjas det om igen, vi pratar inte så mycket om det och semestern behövde vi båda och vi har kopplat av och gjort det vi velat.

En luten del av mig hoppas ändå att jag ska vara gravid innan julafton detta året, så vi får se om jag får önska beviljad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar