måndag 7 april 2014

Lunch funderingar med en fin vän

Jag hade ett intressant samtal med en vän på lunchen idag, ett sånt där bra ha kort i bakfickan om något skulle hända.

Nu har jag redan en del samlat och jag har kunnat slå ner x-mannen kommentarer och dumma snack enbart med sånt son jag valt att spara på. Jag vill så gärna ha sonen på heltid och det är grundat på att jag inte litar på x-mannen, han har bevisat det många gånger och tilliten är borta. Nu kommer jag bara försöka ha sonen så mycket jag kan och har så redan gjort, det som förbryllar mig är att x-mannen inte en enda gång tagit kontakt för att kolla hir det är med sonen eller vilja ha honom hos sig mer.

Nu har jag honom denna veckan, sonen är hos x-mannen från måndag-onsdag nästa vecka och sen tar jag över igen.
Jag hoppas att x-mannen ger upp snart, det är sanningen och jag är väl medveten om att jag kanske är lite för överbeskyddande men jag litar inte på att han gör sin del för sonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar