måndag 24 februari 2014

Torsdagen närmar sig!

1.5 timme x-tra ska x-mannen ha sonen, jag känner mig inte speciellt glad över detta då jag har en känsla av att dem kommer att sitta hemma och glo på tv. Nån kvällsmat blir det inte där utan det kommer jag att få fixa, är dem ute så kan jag ge mig fan på att sonen inte kommer att vara rätt klädd och kommer förmodligen att frysa.

Ja, nu är jag igång med att måla en bild. En bild som redan är klar på grund av att det redan har hänt så många gånger, dessa gånger har jag visat mitt missnöje och sagt det rätt ut och det går aldrig in. Det finns alltid en ursäkt som ska rättfärdiga beteendet, så långt inne så önskar jag att han gav upp. Ska jag vara självisk så hoppas jag att x-mannen tar sig i kragen för jag vill inte ha skit sen från sonen om att jag har förstört något.

Time will tell antar jag, jag hatar bara att vänta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar