lördag 30 november 2013

Hur läget är. ...

Sonen börjar storgråta när han märker vart vi är på väg,  han vill sen inte gå ur bilen eller in i trapphuset.  När väl kommer in i hans pappas lägenhet så börjar sonen skrika, gråta och hyperventilera. ....

Jag fick sitta med honom på golvet en stund,  försökte prata med honom men han tog bara ett stadigt grepp om mig och borrade in hela ansiktet i min jacka. Det gör så ont i hjärtat och jag ville så gärna ta med honom hem igen. Men ikväll ska vi på julbord med mitt jobb och sonen kommer hem till mig på måndag igen men det känns hemskt när ens lilla 2 åring skriker Mamma!
I nästa stund säger han Inte pappa!

Hur ska jag hantera detta?

Jag vill bara ta med sonen hem, krama om honom och be om ursäkt för att jag lämnar honom hos hans pappa. Låter skit dumt och töntigt kanske men det är så jag känner det......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar