tisdag 26 november 2013

Åsså kör vi igen då... Jag blir bara trött





Från: MonsterMama
Skickat: den 26 november 2013 09:27
Till: X
Ämne: SV: Hej

Av den enkla anledningen att jag inte vill vara ifrån Sonen i två veckor, det kommer ganska många utbildningar med resor. Två är nu inplanerade under dem veckorna som jag ska ha Sonen. Dessutom tycker jag väl inte att jag ska ta hänsyn till hur din kompis M jobbar för ni bor väl inte ihop?
Men som sagt, jag ska kolla den informationen jag får i veckan.

Från: X
Skickat: den 26 november 2013 09:31
Till: MonsterMama
Ämne: SV: Hej

Ja, varför vill du ha jämna veckor då?

Från: MonsterMama
Skickat: den 26 november 2013 09:27
Till: X
Ämne: SV: Hej

Så hur löser vi detta, vi bytte sist för att det passade dig bra men vi kan inte byta tillbaka eftersom att allt hänger på att din kompis M är ledig?

Då vet jag, jag får ett mer exakt schema på fredag så jag väntar till dess.


Från: X
Skickat: den 26 november 2013 09:31
Till: MonsterMama
Ämne: SV: Hej


Ja jag förstod det. Men jag vill inte gärna byta då min kompis M bara är ledig jämna veckor.


Från: MonsterMama
Skickat: den 26 november 2013 09:27
Till: X
Ämne: SV: Hej


Vecka 1 har jag honom redan, tanken var att slippa vara borta från honom i två veckor. Jag får fundera lite på det för jag vill byta till jämna veckor som jag hade innan.


Från: X
Skickat: den 26 november 2013 09:31
Till: MonsterMama
Ämne: SV: Hej


Vill helst fortsätta att ha honom jämna veckor. Så det är väl om du tar honom v.1 och 2 så tar jag honom gärna v.5 och 6?
Det går bra vid den tiden.


Från: MonsterMama
Skickat: den 26 november 2013 09:27
Till: X
Ämne: SV: Hej


27-31 januari är jag i Tyskland på utbildning, tänkte kolla med dig om det är ok att jag har Sonen hela vecka 2 efter julledigheten så blir det du som har honom v. 5 sen ändå.

På lördag vill jag även kolla om det är ok att vi lämnar av Sonen runt 13:00-13:30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar