onsdag 7 augusti 2013

Drömmen om ett hus och syskon till sonen...

Det är inte långt bort och inom 6 månader sätts allt i rullning. Jag fick ett tips om ett hus idag, det ligger inte långt från där jag bor idag och jag behöver inte ens lämna stadsdelen.  Det betyder i så fall att sonen kommer att växa upp på en lugn gata med dagis och skola på gångavstånd,  fortfarande när till mitt jobb och nån km närmare D:s jobb. Jag är lite sugen på his och bebis, min dröm är att ha en liten familj och leva familjeliv med twist.

Jag tvivlar starkt på att mitt och D:s liv tillsammans skulle bli tråkigt, vi är båda personer som mer än gärna hittar på saket och han älskar sonen och tvärtom.

Det verkar som att livet börjar ta form, den formen jag ville ha från början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar