onsdag 12 juni 2013

Det är som ett hugg i hjärtat!

Sonen vill inte vara med sin pappa, det är tydligen problem vid hämtning på dagis. Idag möttes vi upp för att vara på sonens dagis då dem hade en liten sommarfest och sonen fick panik och började storgråta så fort han fick se pappas bil. Han trodde nog att han skulle följa med pappa hem, han fick under kvällen inte röra sonen. Det är klart att det gjorde ont på X-mannen och ont i mig för jag vet inte varför sonen blir sån här. Han klamrar sig fast i mig och vägrar släppa, det är jätte jobbigt.

X-mannen följde sedan med hem och efter att sonen lagt sig så pratade vi rutiner och vi har samma förutom att jag inte har någon sovstund på helgerna efter lunchen. Jag är också ute hela dagarna när det är fint väder.

Kanske handlar det om att X-mannen inte leker med sonen, inte engagerar sig tillräckligt och sätter hellre igång en film till sonen än hittar på något tillsammans med honom.
Jag känner snart att jag måste göra något för det är jätte jobbigt att se sonen så ledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar