torsdag 11 april 2013

Sjukstuga

att vabba en hel vecka var ju inte min tanke och absolut inte att bli sjuk själv, det har varit påfrestande och tålamodet har testats varje minut. jag har försökt att sysselsätta sonen så gott jag kunnat och idag fick jag hjälp av pojkvännen (vi kallar honom D för att förenkla det lite). D slutade tidigare och tog med sig sonen på en lekplats turné, dem hann med två stycken innan sonen bestämde sig för att bajsa. 17:30 kom det hem två kalla men glada pojkar och jag hade fått tid till att städa upp lite och vila. sonen fick ett bad, D fixade kvällsmaten och vi nattade sonen och så hoppade jag in i duschen. D fixade läggningen och åkte hem för, stund sen, han ville vara säker på att sonen sov först innan han åkte.
han är en pärla och sådana pärlor har jag många av, det är så skönt att ha så många dina människor i min närhet. jag är lyckligt lottad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar