torsdag 14 mars 2013

Helt slut i kroppen....

Efter att ha vaknat i tisdags och knappt kunnat ta mig ur sängen fick jag se mig själv besegrad. Febern steg snabbt till 40 grader och jag sov bort hela tisdagen, X var uppe på kvällen och nästan bar in mig till sängen. jag vaknade varje gång jag skulle vända på mig för jag hade så ont i nacken och axlarna, X tog hand om mig både i tisdags och igår och igår kunde jag sitta upp utan att bli alltför yr.

Dina underbara X, han hade med sig nyponsoppa, fixade vatten och alvedon och idag mår jag mycket bättre. Jag är fortfarande rätt mör i kroppen då jag inte kunnat äta något mer än kanske ett glas med nyponsoppa men det var guld värt att ha X här, det var skönt att inte vara ensam.
Imorgon är det jobb som vanligt, ska ta det lugnt för sedan är det dags för spa dag med jobbet på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar