fredag 22 mars 2013

Det blev godkänt....

av x-mannen får jag nu 15 föräldrardagar till, bra att ha om det skulle behövas. jag vill ju som sagt vara hemma med sonen medan han aldrig har velat det, då tycker inte jag att det borde vara några problem med att ge mig några dagar!?

x-mannen åker ju utomlands den 5 april, han sa att han behövde komma bort lite och bokade utan att kolla med mig först. Sådana pikar slänger han sig med konstant, antingen har har jätte tråkigt, vill inte göra något eller att det bara allmänt är synd om honom....ja det får jag höra varje gång vi pratar med varandra.

Jag känner dock att jag måste vara tyst för det mesta för jag vill inte riva upp något och jag orkar och vill inte lägga energi på någon som är så negativ, jag tänker fortsätta att vara glad och trivas med mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar