fredag 4 januari 2013

Bra date

I början kändes det nervöst och lite konstigt men det gick lättare efter ett litet tag och maten var jätte god, så vi satt i 2,5tim och åt och pratade. Det var fint att få bli behandlad som en tjej och som om jag faktiskt betyder något. Nu vet jag att X tycker om mig jätte mycket och jag likaså men det är bara ovant. Det var till och med ovant att faktiskt sitta och prata, att inte behöva bry mig om vem som betalade eller om notan skulle splittas. Det var roligt och vi pratade om hur vi var för 10 år sen, vad vi gillade och inte gillade och varför allt blev som det blev.

Nästa gång sa han att det blir bio, och jag får välja. Bara att få stå i centrum för någon var fint och dessutom den mysiga känslan av att jag kan göra honom tänd bara genom att ha urringning.
Jag vet att det låter tragiskt och min x-man var inte så illa som det kanske låter men han brydde sig bara inte i slutet.
Jag hann till och med att fixa en hylla till badrummet idag, det är små förändringar på gång och det ska,målas och tapetseras i vår och gissa vem som ska hjälpa mig :-D

1 kommentar: