onsdag 9 januari 2013

Bekänna färg!

När ska man göra detta och ska man ta hänsyn till och respektera x-partnern, ska man backa och riskera att kanske förlora något bra för att man inte vill göra nån/nåra upprörda,eller är det alltid bäst att följa hjärtat och inte hjärnan när det kommer till kärlek!? Jag har inte svårt att "dölja" det som händer mellan mig och X men jag gör det inte medvetet, jag har sedan daten fullkomligt struntat i om nån ser oss för jag vill bara vara med honom. han gör mig glad och lycklig!

Finns det dock någon "kod", oskriven lag som säger att jag måste ha en sorgeperiod innan jag ger mig själv till någon annan? och i så fall, räknas det från den dagen då känslorna dog för jag tror att jag slutade älska min man när vi provbodde isär. Då han betedde sig svinigt åt så var det inte svårt att släppa taget, känslorna var borta och jag ville bara att han skulle försvinna.

ska man sedan ta upp detta med x-partnern och berätta att man gått vidare eller ska man bara sluta i det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar