lördag 1 december 2012

Skum känsla

Och flytten var klar på bara 4 timmar, det gick snabbt och nu sitter jag här. Har röjt lite och plockat undan, damsugit och försöker ställa saker på sin plats. Jag inser att jag kommer att behöva köpa till diverse möbler men det kommer senare när jag vet vad jag vill ha, annars så ska jag fortsätta med mitt och sedan duscha.

Det känns dock skumt att inte ha mannen här, att han är på andra sidan stan och kommer inte hem mer.
Jag känner mig lite förvirrad, samtidigt som jag inte riktigt vill släppa "vårt" liv tillsammans så känner jag att det ska bli skönt. Det är även sorgligt att han nu i stort sett har gett upp, han kommer inte att kämpa för att få tillbaka mig. Nu vet även dem flesta och snart kommer man väl till den kända facebookstatusen oxå......orka!

1 kommentar:

  1. Förstår att det känns konstigt. Hur har ni tänkt det med sonen? En vecka var? Ska han gå kvar på samma förskola? Stor kram, det kan bara bli bättre ska du se!

    SvaraRadera