onsdag 5 december 2012

Krångel

idag ringde bovärden och sa att han hade fått ett inkassokrav på förra månadens hyra, både jag och mannen blev förvånade för vi har inte fått någon påminnelse eller hint om att betalningen inte skulle ha gått igenom. så nu ska mannen ringa banken och be om kontoutdrag på räkningskontot, kruxet är att det kontot avslutade ju vi förra veckan.

Skit på skit och inte nog med det så var sonen skitsur under hela julfesten på hans dagis, han var så sur att han kastade yoghurt på golvet när jag kom hem så det blev raka vägen till sängen. Jag försökte trösta honom men tryckte bort mig och jag tror att det var trötthet eller övertrötthet.

Idag sprang jag på X, han och en gemensam bekant skulle köpa skor. Jag fick en lång kram och jag ville egentligen släppa taget men var som sagt på väg till julfesten på dagiset.
Det är väldigt rörigt just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar