måndag 12 november 2012

dela lån

så var vi vid nästa diskussion, ikealånet! det är en never ending story detta och det kommer att bli mer tjafs. mannen menar på att eftersom att lånet står på mig så tar jag över det men att han kan betala lite  det. vad han menade med detta vet jag inte och vi har köpt hel del med kortet, det ska fan delas på mitten om jag så ska slå pengarna ur honom.
det är ju tur att vi ska till banken i nästa vecka, mäklaren kommer på onsdag och värderar lägenheten.

just nu känns det som att han bara vill ha så mycket som möjligt och,det stör mig att han även inte tar mig på allvar när det gäller,saker som jag har köpt till lägenheten. lakanen och allt annat släpper jag fan inte. allt sånt som gör ett hem kunde han ha varit intresserad av tidigare och även varit villig att betala hälften för.
min soffa kommer heller inte förrän veckan innan jul, skit oxå.

1 kommentar:

  1. Usch vilken pärs. Så fort det kommer till pengar och saker så blir allting annorlunda, girigheten kommer fram. Stå på dig!

    SvaraRadera