lördag 3 november 2012

bussresan hem.....

efter en jätte bra kväll med vänner skulle vi åka med nattbussen hem, sms biljetter och byte av buss. det visade sig dock att mannen fuskar och bara betalt för en vanlig biljett utan nattaxa och chauffören upptäckte detta, det blev diskussion och sedan vara det fler som skulle fiska vilket gjorde att bussen stod still.
mannen klagade högljutt och jag menade på att det är meningslöst eftersom att chauffören inte bryr sig och vi kommer ändå hem. såvida chauffören inte bestämmer sig för att vägra köra bussen. så mannen blev sur på mig för att jag påpekade detta och har inte sagt ett ljud till mig. nu har han förmodligen redan hunnit somna och på fyllan så snarkar han jätte mycket, det blir alltså soffan för min del. Yey va roligt kvällen slutade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar