torsdag 4 oktober 2012

Wierd Rollercoaster!

Det här är nog den konstigaste resan jag har gjort på länge, innan har alla mina val varit så självklara och så lätta att ta. Nu har jag tagit snart 4 dagar till att fundera på min framtid, jag har en kanske svar.

Just idag lutar det åt skilsmässa men inte för att jag direkt ska kunna hoppa till X utan för att det känns som om jag behöver tid själv, jag vill kunna ha ett eget skrivbord och jag vill kunna styra min vardag utan att få dåligt samvete. Jag känner att jag lika gärna kan vara själv när jag inte är uppskattad från min man.

Alla familjer som jag ser har det inte alls så som vi har det, det är skitsnack att alla män sitter vid sina datorer och inte vill vara med sin fru.
Återigen så är det fortfarande inte där skon klämmer....det handlar om brist på engagemang och att han inte verkar vilja göra något för mig.
Så jag tar en vecka till, flyttar in hos en kompis på söndag och ska fundera ännu mer...

1 kommentar:

  1. Så klart en relation bygger på att man vill vara med varandra och ni har hur gått i terapi och om han fortfarande inte ger dig det du önskar och förtjänar så kanske det är dags att avsluta.

    Du känner väl att nån annan ger dig det du som sagt förtjänar, att få känna sig fin och uppskattad och åtråvärd, det betyder väl allt?

    Kram på dig, kämpa på!

    SvaraRadera