måndag 15 oktober 2012

känslorna finns ju kvar!

Det visade sig att det fortfarande finns massor kvar efter 11 år och ingen vill ta ett felaktigt beslut, tänk om vi ångrar oss!
Han ska dock kolla på en lägenhet idag, känna hur det känns o.s.v.

Känslorna åker berg o dalbana just nu och igår hade vi det bästa samtalet någonsin, vi har aldrig suttit och pratat i 3 tim i sträck och det var första gången på mycket länge som vi somnade i varandras armar. Jag är riktigt glad att jag aldrig gick längre med X för nu vet jag inte alls vad jag vill längre.

1 kommentar:

  1. Ujuj vilka svängar, förstår att du är förvirrad. Efter ditt förra inlägg så tänkte jag att det kanske var ett "hejdåligg" men nu verkar det ju ändå snurra en massa tankar i din skalle. Jobbigt!!

    Det är väl bara att ge det lite tid och se om det återgår till det gamla mönstret eller om ni kan skaka liv i den kärlek som funnits. Kämpa på!!

    Kram

    SvaraRadera