måndag 1 oktober 2012

Helgen som var (24-30 september 2012)

Hela veckan gick så fort att jag inte riktigt hängde med, jag har haft det så otroligt avslappnat och spontant. Jag har kunnat göra precis som jag vill och det har varit helt underbart.
Under fredagen var det spelkväll med X och två kompisar till oss, vi lagade mat och drog fram klassiska brädspel. Kvällen avslutades med att jag spöade dem i Mario party minigame på Wii. Det var skönt att umgås utan att alkohol var med i bilden, att ens vara tillsammans med någon som inte har något emot att vara nykter. Det är jätte konstigt för mig!
Under lördagen blev det fresbegolf i 4 timmar innan jag och X drog till gymmet för ett benpass, jag kan ju säga att det är sista gången vi är ensamma tillsammans.

Jag hann precis sätta stopp innan något hade hänt och det hade det definitivt om jag för en sekund hade släppt tanken om att man inte ska vara otrogen.

Jag vet inte, kanske är det för att jag inte har haft sex på över 3 månader!? Men det börjar bli outhärdligt och speciellt nu när jag även får uppmärksamhet från någon som jag tycker om.

Helt ärligt.......hade jag kunnat hade jag hoppat på honom utan att tänka till två eller tre gånger!

Det blev gymmet, det kändes säkrare att umgås med folk runt omkring. Jag körde slut på mina ben totalt och idag kan jag knappt gå.

Jag drog på födelsedagsfest under lördagen, den avslutades på stadens köttmarknad. Folk har uppenbarligen aldrig sett en tattuerad tjej förut och med det sagt blev jag tafsad på och fick linnet neddraget några gånger tills jag lappade till en kille som tyckte att jag var allmän egendom i mitt linne med låg rygg!
I söndags ville jag självdö och fina Naidan satte ihop två sugrör och satte i vatten för att jag skulle slippa röra mig så mycket, efter det blev jag serverad två flötiga billys pan pizzor.

BakisMama!
P hämtade mig faktiskt från Naidan, jag blev lite förvånad. Han såg dessutom mycket bättre ut och verkade må bättre oxå, vi hann prata lite innan han åkte. Det blev till och med långa kramar och kyssar men det gjorde mig oxå ännu mera förvirrad.
För att inte tänka för mycket så blev det en lugn kväll igår med cola och NFL Falcons Vs Panthers!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar